2012-03-27
2012-03-27

Idag har jag hälsat på min VFU-förskola. (förskolan där jag gör min praktik). Jag pratade med min handledare lite grann, och vi kollade på en uppgift som jag ska göra till skolan. Det är en uppgift om samtal med barn, och vi ska välja ett ämne som vi vill tala med barnen om, T.ex. luft och sedan ska vi skriva en rapport om det, och koppla det barnen säger till olika teorier osv. (om jag förstått uppgiften rätt.) Detta ska jag försöka göra v.17 om allt blir som jag tänkt. Då har jag lite tid på mig att förbereda och så. Samt göra klart de andra uppgifterna som ska lämnas in. Har bara en uppgift kvar att göra och den tänkte jag göra i helgen.

Vad har jag mer gjort idag då? Nja, inte mycket faktiskt. Sprungit fram och tillbaka till tvättstugan så nu är tvättunnan tom! Imorgon så åker min älskling ner till Stockholm, och jag vet inte hur länge han blir kvar där nere. Förhoppningsvis kommer han hem på måndag igen så vi hinner träffas lite innan jag åker hem till mamma och pappa. Det känns jätte konstigt att jag snart ska åka hem igen, eftersom jag nyss var hemma. Men det känns skönt också. Jag hoppas bara att allting löser sig med skolan så jag kan följa med till fjällen! Skulle vara så skönt att åka dit och köra skoter, sitta uppe på fjället och sola och bara at det lugnt och njuta! Det är någonting jag ser framemot vartenda år, så jag hoppas verkligen att jag kan åka dit. Men det ska nog bli bra det där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0