2 dagar kvar...
2012-03-05

... Tills jag åker hem!!!

Idag har jag inte gjort alltför mycket. Jag och Daniel har tvättat, så att allting är rent innan vi ska åka hem. När vi kom till tvättstugan så var det en tant där, som bor i huset bredvid oss. Hon hade tvättat före oss och höll på ta hand om sin tvätt, och helt plötsligt som från ingenstans så börjar hon fråga om vi varit hem till Skellefteå nyligt... Jag ska åka dit på onsdag svarade jag lite chockat. Grejen är den att jag och Daniel har typ aldrig sagt så många mer ord till henne än "hej" då vi träffats på ute på gården. Det enda jag vet om henne är att hon har en hund som heter Lufsen(?) och att hon bor i huset bredvid oss. Så antingen pratas de väldigt mycket om varandra här, eller så har vi någon gång då vi just flyttat hit nämnt att jag kommer uppifrån. Både jag och Daniel tittade lite chockat på varandra haha. Vi trodde inte hon visste vart vi kom ifrån, men hon hade koll hon!

Annars har det inte hänt så mycket. Imorgon åker jag in till skolan för att ha ett examinerande seminarium, för att sedan träffa Daniel på stan, fixa lite saker och åka hem och packa. Städa lägenheten ska också hinnas med imorgon. Inte länge kvar tills jag åker hem nu! Måste kolla tågtiderna också, så jag vet vilken tid jag måste åka härifrån så jag kan ta mig till Arlanda haha. Skulle vara dumt att missa det tåget, för då missar jag flyget vilket inte kändes sådär jättekul...

Kommentarer
Postat av: mamma

Missa inte flyget för då vet jag en som blir ARG!!! Kram <3 vi syns snart

2012-03-05 @ 23:25:07
Postat av: Carina

Hej på er!

Hon som hade lägenheten innan er, har väl sin dotter kvar där i området. Kan det kanske ha varit henne ni träffade i tvättstugan? I så fall är det ju inte så konstigt att hon visste vart ni (el iaf en av er) kommer ifrån...? ;)

Var rädda om er & varandra!

Massor av kramar till er båda <3

2012-03-20 @ 13:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0