Tiden.
2012-06-14

Börjar känna mig frisk nu, vaknade utan huvudvärk idag och har mått bra hela dagen! Har inte gjort så mycket idag, börjar alltid dagen med att följa Wilma till skolan, sedan skynda mig hem för att följa med mamma ut på morgonpromenad med hunden! Imorse hade vi lite otur med vädret då det regnade lite, men lite regn har väl ingen dött av? Sen har det regnat till och från hela dagen...

Nu ikväll så skulle mamma och pappa iväg till Boliden och handla, och jag skulle lägga isäng Wilma under tiden. Jag och Elin var inte sen på att stå i hallen och be dem handla lite chips! Så nu sitter vi och väntar på att de ska komma hem haha. Men jag tror jag sparar mina chips till imorgon. Då har Wilma skolavslutning också, så det ska jag självklart gå på! :)

Igår hann jag även träffa lite kompisar som jag inte träffat på ett tag! Först var jag med Louise en stund, (fast henne träffade jag redan i torsdags då jag kom hem) :) Självklart hade hon med sig lilla jyri, min lilla gudson till hund haha! Träffade även Viktoria, fast henne har jag också varit med en hel del denna vecka. Senare på kvällen så han jag träffa Tobbe också, vilket var ett tag sen. Riktigt trevligt var det iallafall. Man har ju en del att prata om med folk man inte träffar så ofta :)

Sen saknar jag min älskling jätte mycket! Men det var ju så här vi valde att ha sommaren... Om det var rätt val får väl tiden utvisa...

Men tiden brukar ju gå fort...


Studenten.En dag full av möjligheter. En dag där nya vägar öppnades. Då skolan inte längre var den trygga punkten, utan man skulle hitta någonting nytt. En sommar med jobb som personlig assistent, en sommar av längtan, hopp och ovisshet. En sommar av skratt och tårar. Följt av en höst på ett nytt ställe, jag skulle stå på egna ben, blev sambo, och började på högskola. En höst, vinter och vår med massa plugg, en massa skratt, en massa nya kompisar och en massa erfarenheter rikare. Nu sitter jag här igen. Hemma hos min mamma och pappa, har hela sommaren framför mig. Vem vet vad som händer? En sak är iallafall säker. I höst ska jag tillbaka till Gävle, tillbaka till min och Daniels lägenhet, tillbaka till plugget, och tillbaka till den väg som jag valde efter gymnasiet. Och det är ett av de bästa valen jag gjort i hela mitt liv!
Som sagt, tiden går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0