Träningsvärk imorgon?
2012-06-27

Igår var Julia här heeela dagen, vilket var riktigt trevligt! Tror hon for hem vid halv tolv på kvällen, och kvällstrött som jag är så var jag typ död då!
 
Idag har jag virkat på min poncho. Det går rätt bra tror jag, iallafall så hoppas jag det!
 
Ikväll var jag, Kattis och min faster Sofia ute och joggade. Jag kan ju säga att det känns i benen. Har ont från i måndags då jag och Kattis joggade, och det lär ju inte ha blivit bättre av att vi joggade idag haha.
 
Just nu längtar jag väldigt mycket efter min älskling... Undrar hur jag ska klara mig en månad till utan att få vara med honom... Jag älskar dig Daniel! <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0