RUBRIK
2012-06-16

Jag saknar min älskling. Jag vet att vi inte har varit ifrån varandra så länge än, men jag tror att det känns värre bara för att vi inte vet när vi träffas nästa gång. Jag som alltid brukar sitta och räkna dagarna kan inte göra det nu. Så just nu får jag nöja mig med lite sms och några telefonsamtal.

Idag ska vi till folkparken, det är nyinvigning där så vi ska dit och kolla. Där ska Elin och min kusin Sanna hålla i ansiktsmålning. Senare i eftermiddag så ska vi till kavis då mina kusiners pappa har fyllt 50 år, och det är 50-års fest! Vi ska dra dit husvagnen, så det blir att sova över där tills imorrn. Blir säkert riktigt trevligt!

Några bilder från Wilmas avslutning kommer kanske senare, om jag får bilderna från Elins kamera. Haha jag är så dålig på flytta över bilder från kameran till datorn. Aja, det kommer kanske senare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0