Någon gång borde det väl vända?
2012-06-13

Har fortfarande ont i huvudet, lite småont i halsen och trött... Hoppas på att det snart blir bättre! Har laddat upp med alvedon och halstabletter.

Senare idag ska jag hälsa på Wilma på skolan. Jag hade egentligen sagt till henne att jag skulle följa hela dagen, men eftersom jag mår som jag gör, så lovade jag henne att jag skulle komma efter lunch istället. Bara 2 dagar kvar innan hon har sommarlov, vilket betyder sovmorgon för mig med. Ska bli skönt, då kanske jag kan sova bort denna eländiga förkylning eller vad jag nu har drabbats av haha.

Sen ikväll ska jag iväg och kolla på Wilmas fotbollsmatch. Jag hoppas på att vädret visar sig från sin bättre sida, så det inte regnar. Solen tittar faktiskt fram lite nu. Tyvärr så är det inte så jätte varmt. Inte i skuggan iallafall. Men då solen är framme, så blir det väldigt varmt, men försvinner den bland molnen så är det bara att ta på sig jackan! Eller så är det bara jag som är lite frussen av mig haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0