Lite sådär lagomt trött
2012-06-12

Jag tror att miljöombytet tar på mer än vad man tror. Eller så är det alla skumma drömmar som jag drömmer på nätterna som gör att jag är hur trött som helst hela dagarna. Känns som om jag skulle kunna sova hur länge som helst. Inatt vaknade jag vid tre, och hade hur ont i huvudet som helst. Kan inte minnas när jag senast hade så ont. Släpade mig upp ur sängen för att gå ner och ta lite alvedon, och sedan försöka sova igen. Lyckades somna om ett tag, men har ändå vaknat till och från sen dess. Då jag äntligen sov bra igen så ringde väckarklockan för att Wilma skulle iväg till skolan så då var det bara att kliva upp. Hoppas iallafall på att det blir bättre snart så att jag kan bli lite piggare! :)

I fredags var jag, mamma, Elin och Wilma och kollade på våra kusiner Kattis och Viktor som tog studenten! Kan inte fatta att det redan gått ett år sedan jag själv tog studenten. Men tiden går fort.

Nu hoppas jag bara på att värmen hittar hit, så att jag kan få användning av mina sommarkläder. Tog mest med mig sommarkläder hit upp, och inte så mycket "varma" kläder så om jag ska slippa tvätta var och varannan dag så är det bäst att solen tittar fram och temperaturen stiger några grader! ;)

Snart ska jag åka iväg och hämta Kattis som bor hos mina kusiner för tillfället, och sen ska vi åka in till stan för att hämta Elin som har teorilektion!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0