Home
2012-06-07

Nu är jag hemma i Jörn igen! Är trött efter tågresan, men resan kändes ändå ovanligt kort då man fick sällskap av faster med familj. Snälla pappa klev upp tidigt imorse för att hämta oss på tågstationen halv sex, så jag slapp gå hem haha.

Hann knappt gå innanför dörren innan jag möttes av en galen hund som inte visste hur han skulle bete sig för att han var så överlycklig. Wilma kom smygandes nerför trappen, hon hade tydligen varit vaken sen fyra haha. Så lite efterlängtad var man nog. Har lämnat henne på skolan nu, så ska jag hämta henne igen klockan ett. Funderar på om jag ska sova en stund, men vi får väl se hur det blir med den saken. Tror jag lägger mig tidigt ikväll istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0