Detta kommer handla om Kattis!
2012-06-25

Kvällen har spenderats med min kusin Kattis. Vi har varit ute och sprungit, och sedan for vi hem till mig och kollade på tv. Kattis brukar alltid påpeka att jag inte uppdaterar min blogg, så ikväll när vi var med varandra så lovade jag henne att jag skulle skriva ett inlägg om henne. Så detta inlägg kommer handla om Kattis.
 
Kattis heter egentligen Katarina, men så länge jag kan minnas har jag kallat henne för Kattis. Hon är 18 år gammal, men fyller 19 år den 2:a juli. Hon har en lillasyster som heter Sanna.
Kattis har precis tagit studenten efter tre år på Hotell och restaurang programmet, med inriktning mot restaurang.
När jag och Kattis var små så var vi jämt med varandra på helgerna, och eftersom jag inte gillade att sova borta, så fick Kattis vara hos mig.
Kattis är väldigt bra på packa med sig mycket saker, precis som jag. Båda vi två har svårt att packa lite, eftersom meningen "det kan ju behövas"...  används flitigt.
Kattis är tillsammans med sin kille Elias och dom har varit tillsammans ganska länge. Exakt hur länge vet jag inte, men de passar väldigt bra ihop iallafall! De har nästan nyss flyttat ihop i en jätte fin lägenhet.
Kattis gillar att måla naglarna, och hon är väldigt duktig på det. Hon brukar måla en massa olika mönster, men då hon målar mina naglar brukar jag alltid hinna kladda ut det innan det har torkat, och då suckar hon alltid, och börjar om. (snäll som hon är)
Jag och Kattis har haft många roliga saker för oss i vårt liv, och vi är väldigt lika på många sätt, men även väldigt olika. Man kan väl säga att vi kompletterar varandra ibland.
 
Såhär såg Kattis ut för ungefär två år sedan.
 
Nu vet ni lite mer om min Kusin Kattis! (och du Kattis kanske har lärt dig någonting nytt om dig själv?!)
 
Nu ska jag sova, för imorgon kommer Julia hit!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0