Då var det sommarlov!
2012-06-05

Igår redovisade jag det sista arbetet för denna termin. Idag lämnade jag in den sista uppgiften, vilket betyder sommarlov för mig! Känns helt underbart. Nu håller jag bara tummarna för att alla uppgifter blir godkända så jag slipper komplettera någon, men det ska nog bli bra. Bara 2,5 år kvar nu, sedan hoppas jag på att jag har pluggat färdigt för ett tag!

Imorgon åker jag hem, så just nu håller vi på att tvätta så att tvättunnan ska va tom, sen ska vi snart städa lägenheten också. Ikväll är det även dags att packa. Men hur packar man för en hel sommar? Ska försöka trycka ner så mycket som möjligt i min ryggsäck, så får vi väl se vad som får plats, och vad jag måste lämna. Har fortfarande inte insett att det är imorgon jag åker hem, men det ska nog bli bra.

Kan inte förstå att det redan gått tio månader sedan jag höll på packa ner mitt rum i flyttkartonger och det såg ut som jag vet inte vad där inne... Tiden går fort.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0