Äntligen sol och värme!
2012-06-23

Midsommarvädret kunde ju inte blivigt bättre. Strålande sol och varmt hela dagen! Under kvällen blev det middag med mammas kusin och hennes familj, och efter det blev det grillning med grannarna. En bra midsommarafton med andra ord. Men den hade kunnat bli lite bättre om jag hade fått ha min älskling hos mig!
 
Idag har det också varit soligt och rätt varmt, iallafall under eftermiddagen. Några av mina kusiner kom och åt middag hos oss, och senare under kvällen så kom en kusin till mamma och hennes familj på besök, och dem har jag inte träffat på jätte länge så det var roligt.
 
Myggen har tagit över, och nu har jag ett x antal myggbett som kliar...  :( Går knappt va ute utan att bli uppäten!
 
Nu är det dags att sova!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

sov gott i erat lilla kryp in :-)

2012-06-23 @ 23:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0