21 juni
2012-06-21

För att ha någonting att sysselsätta mig med på dagarna, har jag börjat virka en poncho. Än så länge går det riktigt bra faktiskt. Kanske kommer en bild på den senare då den är färdig!
 
Imorgon är det midsommar, jag hoppas att alla får en jätte trevlig dag, samt att vädret är på topp! Vad vi ska hitta på imorgon vet jag inte, blir nog att vara hemma och mysa med familjen, och äta gómiddag!
 
Igår följde jag med mamma, morfar och Ulf, och planterade på mormors grav. Det vart jätte fint! hoppas bara solen lyser lite på blommorna, så att de växer och blir fina. Ååh vad jag önskar att mormor fortfarande levde. Det finns så mycket jag skulle vilja säga till henne... <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Dessama Lina! :) ha en trevlig Midsommar! Kram! <3

Svar: Hoppas att du fick en härlig dag Lina! Och hoppas att ni inte har lika mycke mygg som vi har... Jag blir alldeles uppäten! Kramizar <3
Lina Karlsson

2012-06-22 @ 09:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0