6 juli 2012
2012-07-06

Idag har jag jobbat! Blev väckt av telefonen imorse då de ringde från bemanningen för att höra om jag  hade möjlighet att jobba som personlig assistent idag mellan 9-20.15. Eftersom jag inte hade planerat att göra någonting idag så tackade jag ja. Så idag har jag jobbat hela dagen. Då jag slutade kvart över åtta så for jag hem och bytte kläder, för att senare fara ut och springa med Kattis.
 
Något som är mindre roligt är att jag har fått ögoninflammation. Smörjer med en ögonsalva morgon och kväll, en salva som jag blir alldeles gul i ögat av, sen ser jag suddigt i typ en timme. Men, det börjar bli bättre iallafall!
 
Hoppas på sol och bra väder. Nu har det ju faktiskt varit varmt i två dagar! Så hoppas på sol imorgon också!
 
Ha en bra helg allihopa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0