2 juli 2012
2012-07-02

Det händer inte så mycket på dagarna just nu. Sommaren lyser med sin frånvaro, och jag längtar tills solen börjar vilja titta fram så man kan sola och bada!
 
Idag kom mammas kusin och hennes barn till Jörn, så vi for iväg till en lekpark. Ja, man blir ju som barn på nytt haha. Man blir nog aldrig för gammal för att leka ;)
Efter middagen följde jag med mamma och Elin till stan. Elin skulle på riskettan, och jag och mamma skulle fördriva tiden i stan under tiden. Vi for till mammas morbror och hälsade på på hans gruppboende. Riktigt roligt var det!
 
Det blir inte så mycket uppdateringar nu under sommaren. Dels för att jag knappt sitter vid datorn, och dels för att jag inte har så mycket att skriva om...
 
 
LINA, jag saknar dig! Det är inte lika kul att bli sådär full i skratt då ingen förstår det roliga... Och jag är rätt säker på att du förstår vad jag menar ;)
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Aaaaww <3 och jag saknar dig!!! HAHAHA, vi är bra knäppa vi :D knäppa på ett väldigt bra sätt förståss! :)

Svar: Haha jaa det är vi ;D Tur att vi är lika knäppa båda två ;) <3
Lina Karlsson

2012-07-03 @ 11:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0