Torsdag
2012-01-26

Idag har jag tagit sovmorgon, vilket var riktigt skönt! Sen har jag läst lite i en bok som vi ska läsa till skolan.
 
Den här boken är det jag läser just nu! En av de bättre som vi har haft faktiskt.

Sen har jag och Daniel varit en sväng till Bergby idag, annars har vi väl inte gjort så mycket. Är ledig tills på måndag så ska fortsätta läsa den här boken och försöka hinna läsa så mycket om möjligt. Snart kommer förhoppningsvis de andra böckerna som jag har beställt så jag kan läsa de också. Tror att denna kurs kommer vara väldigt intressant och givande!

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Hoppas det gick bra fördej idag hos dokton :) kram <3

2012-01-26 @ 19:55:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0