Tiiiisdag
2012-01-24

Idag har jag varit på högskolan och haft lite information om kursen som vi ska läsa nu hela denna termin. De gick igenom del ett, som vi ska läsa nu fram till v.13. Blir nog bra tror jag, mycket att läsa bara. Så, imorgon börjar jag läsa första boken! Önska mig lycka till för det kan säkert behövas haha.

Slutade vid halv tolv idag, så var hemma tidigt vilket var skönt! Det är alltid härligt att komma hem lite tidigt och bara ta det lugnt. Sen är det skönt att vi inte ska till skolan föränn på måndag! Men då är det tänkt att vi ska läsa under tiden, så jag ska börja med det i tid denna gång, göra uppgifterna i tid och allting. Tänk vilken positiv inställning man har så här i början av en kurs. Hoppas det fortsätter!

Idag pratade jag med Wilma i telefon, och glatt berättar hon för mig att hon ska ha disco på skolan imorgon med hennes klass. "vad kul" säger jag då, "vad ska ni göra på discot?" Dansa såklart, det är ju det man gör på ett disco, vet du inte det Lina?!"

Nu ska jag kolla på tv, ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0