Löördag
2012-01-14

Idag har jag och Daniel varit duktiga och plockat bort julsakerna från lägenheten, bytt gardiner i köket, samt städat lägenheten. Så nu är det rent och snyggt igen! Inte för att det var speciellt ostökigt innan men ändå.

Ska snart hoppa i min onepiece som jag fick i julklapp! Fast jag fick den inte föränn igår, eftersom den var försenad, men den är hur mysig som helst!

Imorgon ska jag plugga vetenskapsteori = skjut mig! Fattar absolut ingenting, och det gör inte saken bättre att det är examinationsuppgiften i kursen.... Men det är väl bara gilla läget helt enkelt... Om jag skulle dö en plötslig död så vet ni varför haha.

Nä, nu ska jag sätta mig och ta det lite lugnt, sakna de där hemma lite grann och njuta av livet. Klockan åtta ska vi se på gladiatorerna, jag och älskling!

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0