LEDIG!
2012-01-17

Nu är jag ledig en hel vecka! Eller ja, ledig och ledig. Ska göra klart de sista uppgifterna i skolan (som jag alldeles snart är klar med) lämna in dom, och sedan sätta mig och beställa böcker till nästa kurs! Har ingen föreläsning förrän nästa vecka på tisdag, då jag börjar en ny kurs + en ny termin. Tänk, nu har jag läst klart min första termin på högskola! Bara sex terminer kvar då! Eller tre år tills jag är färdig förskollärare. Hoppas bara att det går lika fort som den här första terminen!


Här är min onepiece! En liten suddig bild, men det bjuder jag på. Hur mysig som helst! Ni som tvekar på att köpa en, sluta tveka och skaffa en! Helt underbar!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Den ser helt underbar ut :-) Kramar i massor <3 <3

2012-01-17 @ 23:11:34
Postat av: Lina

Mysig! :)

2012-01-17 @ 23:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0