Bilder från jul
2012-01-13

Här kommer lite bilder från mitt jullov, så jag börjar med bilder från julafton, som Elin har tagit med sin nya systemkamera! (alla bilder som jag tog blev så dåliga...)

Här är iallafall Två av mina kusiner, och min lillasyster! Från vänster sitter min kusin Lotta, i mitten sitter min lillasyster Wilma, och tilll höger sitter min kusin Ena! Fika är alltid gott sådär på förmiddagen på julafton! (känns som man äter hela dagen haha)

Min kusin Lucy!

Farmor och farfars julgran!

Jag på julafton!

Min lillasyster Elin, och min mamma!

Här har vi satt oss vid bordet och ska snart börja äta! Och kolla in all god mat!!

Ena och Wilma!

Farfar!

Sen kom äntligen personen som vi väntat på hela dagen, TOMTEN!

Wilma är glad då hon ska öppna sina julklappar!

Min kusin Lotta visar stolt upp klänningen hon fick i julklapp!


Det var nog allt jag hade att bjuda på med bilder från julafton ;) Hade iallafall en jätte härlig dag med släkt och familj!

Annat som jag sysslat med då jag varit hemma är....
Sparkat med vår fina hund Karo!

Myst med våra kissemissar, här är Maja

Och Olle!

Sen hann vi en sväng på Leos lekland också! Bjuder på en bild på Wilma ;)


Jag har hunnit med en massa annat också, men Elin åkte bort vilket resulterade i inga bilder! Jag är så dålig på ta kort, orkar aldrig haha, så tur man har en syster som hann fota lite iallafall. Resten får vara fina minnen utan bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0