Bättre sent än aldrig?
2012-01-10

Dålig uppdatering i min blogg har det varit under de veckor som jag varit hemma hos mamma och pappa. Jag har haft det superhärligt! Julafton spenderades hos farmor och farfar med familjen, och tre av mina kusiner, min faster och hennes man. Trevligt!

Dan före nyårsafton kom Daniel upp, och har varit uppe i norrland med mig sedan dess. Nyårsafton spenderades med familjen, och senare på kvällen kom våra grannar över och även mammas jobbarkompis med familj. Riktigt trevligt var det! Ett bra avslut på det gamla året ;)

Det är massa snö där uppe om man jämför med här nere, så nu har jag fått uppleva lite riktigt vinter, vilket var myys! Önskar bara att jag kunde ta med mig lite snö ner hit.

Bilder från jul och mitt "jullov" kommer lite senare :p

Igår kväll satte jag och Daniel oss på tåger och åkte tillbaka ner till Gävle. Det var med blanade känslor som jag sa hejdå till de där hemma... Jobbigast var det att säga hejdå till Wilma, som grät hur mycket som helst... Vilket jag också gjorde... Separationsångest gånger tusen! Usch vad jag ogillar att det ska vara så långt hem... Det hade ju kunnat vara lite närmare iallafall....

Imorgon ska jag in till högskolan för att plugga lite med kompisarna, så förhoppningsvis blir det en del skratt också!

Nu ska jag in och laga lite middag. Har blivit lite bortskämd med att få middagen serverad i tre veckor, men nu är det väl dags att fixa den själv...

Hoppas att ni också haft en bra jul, och ett bra slut på det gamla året och en bra början på det nya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0