23/1-2012
2012-01-23

Idag har jag och Daniel varit till Valbo, har hunnit en sväng på Toys´R´US, IKEA, samt lite andra affärer inne i Valbo. Avslutade dagen med att veckohandla på Willys och sedan åka hem!

Imorgon börjar andra terminen på högskola, och vi ska läsa samma kurs hela terminen så jag hopppas verkligen att det är en intressant och givande kurs vi ska läsa! Sedan hoppas jag att vi har bra föreläsningar och bra lärare i kursen. Men det lär väl visa sig haha.

Nu ska jag nörda lite till framför datorn, och sedan klockan åtta ska jag kolla på tv. Sofias Änglar ska jag se, ett riktigt bra program!


Kommentarer
Postat av: Lina F

Åh, håller med! Sofias änglar är så bra :)

2012-01-23 @ 22:56:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0