19/1-2012
2012-01-19

Idag har det inte hänt så speciellt mycket. Jag och Daniel har faktiskt varit ute och sprungit idag! Känner mig riktigt duktig faktiskt, nu jäklars ska jag också börja träna. Får se hur länge det håller i sig haha. Sen har vi städat lägenheten lite grann, ätit god middag (torsk och potatis) bakat muffins, och nu ska jag snart kolla på tv.

En bra dag med andra ord. Har pratat med Wilma idag också. De orden jag lever på är "Det är inte så länge tills vi träffas, snart är det ju lov!" Till svar av Wilma får jag: "Då är det ju nog våran tur att komma till dig. För jag vill till dig. Annars kan du ju boka en biljett hem, sova här en natt och sedan boka två biljetter tillbaka så kan vi ju åka tillsammans." Älskade lillasyster vad jag saknar dig! Är man van att alltid vara med varandra så gör det ont att vara så långt ifrån varandra. Även om man vänjer sig så gör det ont i hjärtat ändå... Önskar så att vi kunde träffas oftare!


Jag och Wilma! Jag ser mongo ut, men Wilmis är alltid lika fin! saknar dig <3






Kommentarer
Postat av: Mamma

Vet en till som saknar dej <3

2012-01-20 @ 21:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0