Vinter ett tag till?
2012-02-28

Imorse då jag vaknade så hade det snöat ute. NEJ tänkte jag då... Jag vill ju ha vår! Men det försvann rätt fort under dagen. Sol och blå himmel, riktigt härligt! Jag och Daniel tog ut varsin stol och satte oss på balkongen och solade en stund, riktigt härligt!

Annars har det inte hänt så mycket idag. Jag har pluggat, men är inte färdig med alla uppgifter än. Håller på med en text + diskussionsfrågor till ett seminarium som vi ska ha nästa vecka, så det hade jag tänkt göra klart imorgon. Imorgon ska jag även skriva klart min text till ett grupparbete som jag och min studiegrupp ska göra klart på torsdag. Sen har jag lite att läsa inför seminariet på tisdag nästa vecka, och efter det är det bara en bok kvar att läsa i det här delmomentet i denna kurs, och den boken ska jag läsa medan jag väntar på flyget och medan jag sitter på flyget på väg hem! Väl hemma ska jag ta mig ett välbehövligt LOV! Så ser mina planer ut, hoppas bara att de håller ;)

Hoppas allt är bra med er och att våren snart är på väg hos er också. En sak som jag måste göra då jag kommer tillbaka ner hit efter att ha varit hemma är att införskaffa en solstol till balkongen så att jag kan sitta där ute och plugga nu då det börjar bli så härligt ute! :)

Bjuder på en bild från idag då jag satt ute!

Kommentarer
Postat av: mamma

Vill inte se så härliga bilder.... Är inte ett dugg avis...ELLER

Fortsätt att njuta :-) KRAM <3

2012-02-28 @ 22:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0