Trött
2012-02-16

Har suttit på skolan hela dagen och arbetat med en gruppuppgift. Den ska inte vara klar föränn vecka 13 eller nåt sånt, men jag åker ju snart hem, och när jag kommer tillbaka ner hit så ska Malin bort, och sen så är det helt plötsligt redovisning. Så vi har suttit helda dagen och kämpat med denna uppgift, som fortfarande inte är klar, men vi har kommit en bra bit på vägen iallafall!

Jag är trött och less på allt vad skola heter, längtar efter helg, men i helgen måste jag plugga eftersom vi får vår första hemtenta på tisdag! Så jag har en hel bok att läsa ut i helgen så jag vet ju vad jag gör haha.

Annars flyter allting på rätt bra faktiskt. Längtar tills jag är klar med denna utbildning och kan börja jobba! Men som sagt, nu är det ju BARA tre år kvar innan jag är förskollärare ;)

Nu ska jag bara ta det lite lugnt ikväll, är rätt trött efter i dag och orkar knappt tänka. Måste säga att det blir väldigt dålig luft i grupprummen på skolan, att kunna öppna ett fönster vore inte helt fel! Tur man har underbara vänner som gör det lite lättare att ta sig iväg till skolan, och tur man har världens finaste sambo som gör det underbart att komma hem från skolan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0