Tjejkväll hos Emma!
2012-02-13

I fredags var jag ju med Emma, Lina och Anna! Riktigt trevligt hade vi det måste jag säga, och god mat åt vi. Jag lovade ju att försöka ta lite bilder, vilket jag gjorde. (Fick lite hjälp av Emma också). Tänkte visa lite bilder här på bloggen nu, och vissa bilder får ju tala för sig själva! ;)

Vi började iallafall med att handla på willys, intressant eller hur? Sedan begav vi oss hem till Emma! Lina hade med sig spel, så vi började med att spela bondespelet.


Lina och "Muffin"

"Muffin" ville såklart också vara med och spela!

Men för att han inte skulle bli för ivrig så fick han sitta i knä en liten stund haha ;)

Sen började han att frysa, så han fick värma sig lite grann, medan vi fortsatte spela!

Anna!

Efter ett tag var det dags att ta en paus från spelandet och fixa lite mat!

Lina, Anna och jag står i köket och fixar med maten. Då kan man ju undra vart hon som bor i denna lägenhet tagit vägen...?


Hon försvann med kameran och tog en massa bilder, medan vi fixade i köket! Nu får jag det att låta som att Emma inte gjorde någonting, men så är inte fallet. Hon var en duktig fotograf, och medan vi lagade maten så dukade Emma. Sedan får vi ju inte glömma att vi faktiskt lämnade henne med disken, så det är väl inte mer än rätt att hon slapp fixa maten ;)


Vitlökssoppa blev det till middag, riktigt gott!



Krämig vitlökssoppa med bacon!

En trevlig kväll med fina vänner, kunde inte blivit bättre!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag hackade faktiskt gräslöken också ;P och så dansade jag en inspirerande dans för er som jag tror var mycket uppskattad... eller? :)

2012-02-13 @ 20:29:25
Postat av: Lina

Jodå Emma den var uppskattad hehe :)

2012-02-13 @ 22:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0