Tiisdag = Vår?
2012-02-21

Idag har jag varit på skolan och haft föreläsning på förmiddagen, och sedan delades vår första hemtenta ut! Så gissa vad jag ska göra imorgon och mest troligt resten av veckan?

Efter skolan blev det lite planering kring grupparbete, sen tog jag och Emma oss en härlig promenad ner till stan! Eftersom jag hade 30 minuter på mig innan bussen gick ut till Norrsundet, och Emma skulle till willys så passade det väldigt bra att göra sällskap ner till stan istället för att ta lokalbussen. Och jag ska inte glömma att nämna vädret, helt underbart! Sol, varmt, snön tinar... VÅRKÄNSLA! Så tack Emma för sällskapet!

Nä, nu ska jag ta det lite lugnt ikväll, och ladda inför imorgon då jag ska börja med tentan. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0