Söndag
2012-02-26

Helgen börjar sakta men säkert lida mot sitt slut. Har haft en härlig helg utan plugg, men imorgon är det dags att ta sig tillbaka till verkligheten igen och ta tag i pluggandet. För uppgifterna blir inte gjorda av sig själva, eller?

Förresten, jag lyckades få vår fönsterlampa att fungera! Duktig som jag är haha. Så nu slipper vi köpa en ny, vilket var tur för oss.
 
10 dagar kvar tills jag ska åka hem, och jag längtar! Hoppas bara att det inte är svinkallt där hemma, nu då jag börjat vänja mig vid värmen här haha. Skulle inte förvåna mig om det är 20 grader kallt då jag åker hem. Meeeeen vi ska hoppas på det bästa, att det är soligt och varmt och kanske lite skoterföre??

Nä, nu ska jag laga lite middag, nudelwook blir det idag, mums! Sen ska jag fortsätta ta det lugnt resten av kvällen och ladda inför imorgon då jag ska vara duktig och plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0