Seg onsdagmorgon
2012-02-01

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Vaknade då Daniels väckarklocka ringde, och var vaken tills han for till jobbet. Efter det låg jag vaken en stund och det brukar ALDRIG vara kallt i vårat sovrum, men imorse frös jag hur mycket som helst efter att Daniel hade farit till jobbet... Så då tog jag hans täcke plus mitt eget, och då somnade jag gott men det var goode varmt då jag vaknade haha.

Tog det lugnt hela morgonen, kollade lite på tv innan jag åt frukost, och har nu börjat läsa en ny bok som vi ska läsa i den här kursen, barndomspsykologi. Började läsa den i den förra kursen, men läste inte så mycket för jag tycker den är väldig trög att läsa, men nu har jag bestämt mig för att läsa ut den! Så det är bara bita ihop. Efter jag hade läst en stund så satt jag vid datorn, och då var klockan helt plötsligt ett och jag insåg att det kanske var dags att ta tag i livet och göra någonting vettigt av denna dag. Så jag klädde på mig och gick ut och joggade en sväng, kom hem igen, åt lunch och efter det tog jag en dusch. Sen hamnade jag här igen. Funderar på att läsa lite till medan jag väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet. Det är så tomt och tyst i lägenheten då han inte är här... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0