Nu tar jag helg!
2012-02-09

Vill börja med att tacka för middagstipsen jag fått! Nu ska det bli lite ändringar på matlistan nästa vecka ;)

Idag har jag varit på högskolan, haft seminarium på förmiddagen med diskussionsfrågor, och på eftermiddagen har jag och min studiegrupp arbetat med ett grupparbete. Måste säga att vi var ovanligt effektiva idag, iallafall till en början. Det ska nog bli bra det där, känns skönt att påbörja ett arbete som inte ska va klart förrän i slutet på mars.

Imorgon är jag ledig, och då ska jag in till stan och umgås med Emma, Lina och Anna! Vi ska hem till Emma och laga mat och bara ha roligt! Tror Lina ska ta med sig nåt spel också, så det ska nog bli trevligt! Ska försöka ta lite bilder, så vi får se om det kommer upp några här på bloggen! (Det beror även på om jag kommer ihåg att ta med kameran, finns viss risk att jag glömmer den hemma) ;)


Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Tar med mig några spel i morgon :-)

2012-02-09 @ 20:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0