Middagsförslag?
2012-02-08

Om någon har några bra middagsförslag så tas dessa tacksamt emot! Är less på hitta på mat, känns som vi äter samma sak hela tiden, varenda vecka om och om igen. Jag har slut på idéer. Så har ni något bra förslag så skriv!
Men inte spagetti och köttfärssås, fiskgratäng, mos och fiskpinnar, makaroner och köttbullar, lasagne, paj, kött, wook... För det äter vi jämt känns det som.... Det gör ingenting om det tar lite längre tid att laga, jag gillar att laga mat, om det inte hade varit för min idétorka!

Idag har jag inte gjort så mycket. Varit hemma och tagit det lugnt, och sen åkt en sväng till Bergby för att handla lite. Imorgon ska jag till skolan, och sen så tar jag helg! Om jag bortser ifrån att jag ska plugga lite, men det räknas inte tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0