Lördag den fjärde februari
2012-02-04

Idag har det inte hänt så mycket, det är kallt ute så jag och Daniel bestämde oss för att ha en innedag, vilket gick bra ända fram tills.... Ja, när vi skulle äta middag. Vi hade planerat att beställa pizza, men eftersom pizzerian är stängd i veckan och vi inte visste det då vi veckohandlade så hade vi ingenting att äta idag... Ingen lust hade vi att gå ner till konsum för att köpa mat heller... Som tur var hade farmor skickat med pannkaka innan vi åkte ner efter jullovet, som vi hade kvar i frysen! Tur för oss, bara att värma på i micron!

MEN eftersom vi (jag) hade bestämt att vi ska kolla på melodifestivalen ikväll, så ville vi ha någon dricka till det, så det slutade med att jag gick ner till konsum iallafall. Det var den innedagen. Tur att vi inte har så långt! Börjar bli kallt här nere nu ju... -20 grader. Jag vet att de uppe i norr har ännu kallare, men jag tycker att -20 är tillräckligt!

Så KANSKE KANSKE KANSKE (hoppas hoppas hoppas) kommer pappa förbi på måndag kväll! Han skulle tydligen köra ner någonting till Garpenberg(?) och då kanske om han hinner och allt skulle gå bra så skulle han komma förbi! Jag hoppas verkligen det, för han har bara varit hit en gång och det var när vi flyttade in, så det skulle vara jätte roligt om han kom! :) Så håll tummarna!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nästa gång pappa far då vill jag och Wilma åka med ;-)

2012-02-07 @ 08:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0