Jag ser det snöar
2012-02-03

Denna vecka har bestått av plugg, har läst ut en bok som vi ska ha läst till nästa vecka, och det var inte den mest lättlästa boken, men den var intressant till de sista två kapitlen typ. Men nu har jag läst ut den så nu tar jag helg!

Det snöar ute, jag som inte trodde det skulle komma någon snö här nere i vinter, men den verkar bara ha varit lite försenad? För snön vräker ner och det är kallt ute. Fast inte lika kallt som familjen har hemma i norr, men jag tycker ändå det är kallt men ska väl inte klaga med -10 grader?

Nä, nu ska jag ta och äta lite lunch och sen ska jag städa lägenheten. Nu när jag pluggat färdigt så kan jag kolla på OC efter det med gott samvete i väntan på att Daniel kommer hem haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0