Hemtenta
2012-02-23

Har suttit och jobbat med vår första hemtenta. Lite svårt att veta hur man riktigt ska skriva den eftersom man aldrig gjort en förut, men det är väl bara hoppas på det bästa. Jag är snart färdig med den tror jag, ska kolla igenom den imorgon igen för att riktigt se vad jag har skrivit haha.

Idag har det varit lite soligt ute och typ 9 plusgrader! Snön tinar mer och mer för varje dag, så snart är det vår! Riktigt härligt var det ute iallafall!

Annars händer det inte så mycket här nere, plugg och lite mer plugg... Har en del att bli klar med under denna vecka och nästa vecka, så det är bara att jobba på! Så ska nog det också lösa sig. Det jag gillar med högskola är att man har dagarna på sig till "läxor" eller uppgifter eller vad man nu ska kalla det, så kan man vara "ledig" sen på kvällarna. Lite skillnad från gymnasiet då man var på skolan hela dagarna, och sen skulle man plugga då man kom hem på kvällarna också. Nu har man möjligheten att plugga på dagarna istället!

Bara 13 dagar kvar tills jag ska åka hem nu. Säger som Wilma "Oj, det är inte länge kvar!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0