Hemresa, check!
2012-02-19

Då var hemresan bokad, den 7 mars åker jag norrut och ska vara hemma till den 18 mars! Har lyxat till det med en flygbiljett denna gång, så jag slipper åka tåg upp själv, vilket inte är så himla kul. Som tur är så kommer nästan allt skolarbete vara gjort innan jag åker upp, vilket gör att jag förhoppningsvis slipper plugga så mycket då jag är hemma!
Idag har jag inte gjort så mycket, har läst ut den sista boken  som vi ska ha till vår hemtenta, så nu är jag så redo som jag kan bli. Satt ute på balkongen och pluggade imorse eftersom det var soligt och fint ute, men solen försvann efter ett tag vilket var synd. Hoppas att den kommer tillbaka snart! Det är så härligt att det snart är vår här nere! Iallafall känns det så just nu, men det kan nog ändras fort skulle jag tro. Mig gör det inte så mycket om snön skulle försvinna nu och solen skulle börja lysa lite mer, det hade bara varit härligt!
Nu ska jag försöka klura ut någon middag till idag. Har ingen lust att laga mat, men har inte så mycket att välja på då jag är hungrig + ska ha matlåda till skolan imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0