Alla Hjärtans Dag
2012-02-14

Glad alla hjärtans dag på er allihopa! Hoppas att alla haft en fin dag. Själv tycker jag att det är lite överskattat med alla hjärtans dag, jag menar, man kan väl visa sin kärlek alla andra dagar också? Vilket jag får göra för mitt hjärta är inte här, han är i Stockholm och kommer inte hem förrän tidigast imorgon...

Sen var det någon som kom på den där dumma idén att sänka alla element, eftersom det är vår och lite varmare ute... Jätte roligt då man kommer hem, trött och fryser, och det bara är 19 grader inne.

Idag då jag kom hem från skolan så hade jag ett paket i brevlådan från min kära, saknade, efterlängtade familj! De hade skickat en chokladkaka, en nalle, och sen fick jag en liten nalle av Wilma! Så chokladen ska jag tjocka mig med ikväll framför tv:en! Igår ringde Wilma till mig och sa att dom hade skickat en sak till mig, så jag skyndade mig förbi konsum, köpte lite choklad till henne och ett kort med en katt på och skickade upp till Wilma, som en liten alla hjärtans dag present eftersom de hade skickat till mig. Det kunde inte blivit bättre, eftersom Wilmis var sjuk idag, och mådde lite dåligt. Mamma sa att hon blev överlycklig över kortet och chokladen, och att hon väntade på att jag skulle ringa. Så när jag kom hem ringde jag Wilma, och det hann knappt gå fram en signal innan hon svarade! Så, okej. Jag och min familj brukar "fira" alla hjärtans dag lite grann, med typ ett kort och en nalle, så jag blev glad att den traditionen fortsatte även fast jag flyttat!

Idag har jag varit på skolan hela dagen, haft seminarium och sedan har jag och min studiegrupp arbetat med ett grupparbete. Mycket att göra nu innan v.10, så det är bara att hänga med i svängarna! V.10 så kommer jag också åka hem, mest troligt på onsdagen och kommer va hemma i lite mer än en vecka om allt blir som jag tänkt. Så då hoppas jag att någon där hemma vill träffa mig för jag ser framemot att träffa er! (kompisar, familj, släkten osv) ;)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag tycker också att alla hjärtans dag är överskattad. Varför ha en speciell dag för att visa kärlek? Borde man inte göra de varje dag?



Hoppas allt är bra med dig! Tycker vi borde ses någon gång. Saknar dig. Kram <3

2012-02-17 @ 19:50:18
URL: http://jennnyea.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0