29 februari tvåtusentolv
2012-02-29

Idag har jag pluggat på förmiddagen, drygat på eftermiddagen, och tvättat på kvällen. Ungefär så har min dag sett ut. Är less på allt pluggande nu, har inga idéer om vad jag ska skriva på uppgifterna och allt känns bara blä. Imorgon ska jag iallafall till skolan och göra klart grupparbetet. Ska bli kul att se vännerna igen, och kanske kan man få lite inspiration till pluggandet igen, det brukar ju trots allt bli en del skratt!

Idag har jag pratat med Wilma och nu räknar vi dagarna. På sju dagar är jag hemma i JÖRN! Trodde inte man kunde sakna den hålan men det kunde man. Iallafall lite grann. Ska bli otroligt skönt att komma hem iallafall. Jag vill ha en syskondag då jag kommer hem, jag Elin och Wilmis hade en förut då vi åkte till stan och såg på bio och det var supermys! Skulle vilja göra en repris, men kanske fara och bada eller någonting. Är så sjukt sugen på att åka till Pite havsbad eller någonting. Skulle vara jätte kul iallafall, så vi får väl se om jag lyckas lura med mig Elin haha. Wilma har jag redan på min sida så, ELIN STANNA INTE HOS KEVIN FÖR LÄNGE!!! 

Nä, nu ska jag ta det lite lugnt innan jag ska kolla lite på tv och sen göra en tidig kväll så jag orkar upp imorgon. Måste kolla då bussen går också, för jag tror inte att alla bussar går eftersom det är sportlov här nere nu. Men det ska nog bli bra det med.

Idag har det varit lite molnigt ute, bara för att jag skulle haft tid att sitta ute. Imorgon då jag ska sitta inne på skolan hela dagen så ska det tydligen vara SOL HELA DAGEN. Får hoppas att det håller i sig till på fredag då jag är ledig, och gärna hela helgen också eftersom jag nästan har pluggat färdigt! Säger nästan, för det är bara lite småfix kvar. Och en bok som ska läsas men den boken kan jag läsa ute i solen om det nu blir någon sol i helgen.

Sen en hälsning till farmor!: Blomman som jag fick av dig på jullovet har börjat växa, det har börjat komma nya blad. Så kanske trivs den hos mig! Ska försöka komma ihåg att ta en bild på den så du kan få se då jag kommer hem!

Bjuder på en bild på mig och mina systrar, en av få bilder på oss alla tre haha. Från studenten iallfall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0