18/2-2012
2012-02-18

Äntligen helg! Somnade tidigt igår och fick sova ut idag, vilket var riktigt skönt! Har hunnit med att plugga lite idag, så nu har jag tid till att bara ta det lugnt vilket behövs! De närmsta veckorna kommer det att vara mycket i skolan, så det är bara att ladda batterierna så man orkar hänga med!

Vill även tacka Ida för middagstipset om Enchiladas! Åt det igår och det var supersmarrigt så det kommer vi absolut att äta fler gånger! TACK!!

Annars händer det inte så mycket här, dagarna flyter på, och jag längtar till våren. Då ska jag införskaffa mig en solstol så jag kan sitta ute på balkongen och plugga! (Så länge det är soligt och skönt vill säga) men bara snön försvinner så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0