Typiskt!
2012-12-13

Det gick inte enligt planen... Mina nya "korkar" som jag hade köpt för att använda till självbevattning av blommorna medan vi är borta fungerade inte.... Eller ja, det funkar på en blomma av sex... Vet inte vad felet är men det är ju tänkt att det ska rinna ut vatten i den mängd blommorna behövde det. Men på bara en halvtimme var hela flaskan tom och allt vatten var i blomkrukan. Så nu har jag ställt blommorna som på bilden ovan, för det har fungerat de gånger vi har varit borta tidigare. "Korkarna" hade varit SÅ HIMLA MYCKET SMIDIGARE om de hade fungerat... Så hade blommorna kunnat få stå kvar på sin plats i fönstret också. Jag vet inte vad det är för fel, och jag har inte heller tid att fixa till det. Så om det är någon som vet vad felet kan vara så säg till, jag vill ju att det ska fungera! Har packat ner två stycken "korkar" så jag kan prova hemma hos mamma... 
Väskan är iallafall packad nu. Jag tror (hoppas) att jag har fått med mig allting. Ska bara packa lite småsaker senare, typ mackor och sånt som jag behöver på tåget. Det är fortfarande några timmar kvar innan vi ska åka, men jag är ändå jättestressad. Daniel är lugnet själv och säger åt mig att ta det lugnt haha. Nu ska jag fortsätta packa det sista! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0