Snökaos?
2012-12-06

Snön som faller ner från himlen just skapar visst snökaos. Själv tycker jag inte att det snöar så mycket mer än vad jag är van vid men ja.. Tydligen så snöar det tillräckligt mycket för att de skulle ställa in bussarna härifrån idag. Nu ska de tydligen köra igen, men med stora förseningar enligt xtrafiks hemsida. Tur för mig att jag bara skulle vara inne och plugga idag då! Det snöar fortfarande ute och det har kommit en hel del snö. Förhoppningsvis har det lugnat ner sig imorgon så att tåg och bussar går normalt så Daniel kan komma hem. 
Såhär såg vår balkong ut för en vecka sen. Tyckte att vi hade mycket snö då, men det är ingenting om man jämför med nu haha. 
Så ser vår balkong ut idag. Rätt mycket snö som kommit på bara en vecka. Den snö som inte kom förra året kommer väl i år istället. 
Lite isolering för fönstret blir det också då snön blåser mot både sovrumsfönstret och köksfönstret. 
Som ni ser så är det inte så mycket mer snö än vad det brukar vara hemma i norr. Tycker fortfarande att det är lite roligt då det blir "kaos" för att det snöar. Jag menar, på vintern får man väl räkna med att det snöar...? Visst kan jag hålla med att det kommit mycket snö på en vecka men ja... Vi kan ju hålla tummarna för att Daniel tar sig hem imorgon och att jag och Julia tar oss hem till norr på en vecka ;) 
Idag har jag pluggat, har skrivit på ett terminsammanhållande arbete. Jag är snart klar, bara lite små fix kvar tror jag. Förhoppningsvis har jag gjort rätt. Ska kolla på det imorgon igen, så hoppas jag att jag är helt klar innan jag åker hem. Vore skönt att slippa släpa på en massa böcker. 
Nu ska jag sticka lite på mina tjocksockar som jag håller på med och längta tills imorgon då Daniel kommer! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0