Pyssel
2012-12-21

När jag och mamma var i stan i onsdags så köpte vi "stämplar" så man kunde stämpla med stearin (som på bilden). Har aldrig testat detta tidigare förrän igår. Jag är egentligen ingen pysselmänniska och har aldrig tålamod med sådant. Tröttnar väldigt fort, till skillnad från mina systrar som kan pyssla i evigheter. Men igår, när jag satt med dessa stämplar så tyckte jag faktiskt att det var väldigt roligt! Varje paket som jag slog in tog sin tid och jag är faktiskt väldigt nöjd! Nu vet jag att det finns de som kan göra detta mycket bättre än vad jag kan och säkert inte tycker att detta kan kallas för pyssel. Men jag tycker det och jag är stolt över mig själv som hade tålamodet till det haha. Jag ska fortsätta idag med att slå in paket. Hann inte klart med allting igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0