Onsdag
2012-12-12

Förberedelserna inför hemresan har börjat. Dessa ska sitta i blommorna och ska fungera som "självbevattning" medan vi är borta. De är helt nya så det återstår att se hur de funkar, men än så länge så känns dessa "korkar" så mycket smidigare än de vi haft tidigare. (Snören, där ena delen ligger i en skål med vatten och den andra delen är nergrävd i blommorna). Så förhoppningsvis överlever mina blommor julen och lever fortfarande då vi kommer tillbaka!  :) 
Idag (läs ikväll) har vi städat lägenheten och vi (jag) borde ha packat men har fortfarande inte gjort det. Kommer sluta med att jag gör det imorgon. Skulle leta fram några saker som jag ska ge till min lillasyster Elin men jag har fortfarande inte gjort det heller. Jag hatar att packa. Packar alltid för mycket och är alltid så rädd för att glömma någonting, trots att min väska ALLTID är överfull. Förhoppningsvis ska det lösa sig även denna gång. 
Imorgon 19.50 går tåget mot norr. Kommer sakna min älskling jätte mycket, men som tur är så kommer han upp två veckor efter mig så vi får fira nyårsafton tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0