One big happy family
2012-12-17

Igår var jag, familjen och alla pappas syskon med familj hos farmor och farfar och åt julbord. Eftersom att vi inte kommer fila jul tillsammans detta åt så ville vi träffas lite innan jul. För att citera min kusin Kattis "Det känns som att det är julafton idag. Snart är klockan tre och då börjar Kalle Anka!". Det var jätte roligt att träffa alla på samma gång, händer inte så ofta. Släktbilder skulle ju såklart också tas. Men när alla står där med kameror och vill att alla ska titta åt olika håll så är det svårt att få till en bild där alla tittar in i samma kamera. 
På den här bilden är jag, mina syskon och alla mina kusiner på pappas sida. Högst upp från vänster: Elin, Kattis, Jag, Junive, Belinda, Lucy, Lotta, Pontus, Wilma, Sanna, Ena och Patrik. 
Syskonbilder skulle också tas. Här är jag och mina småsyskon Wilma och Elin. 
På denna bild är farmor och farfar, pappa och hans syskon och alla vi barnbarn. Högst upp från vänster: Pappa, Pontus, pappas syster Sofia, pappas syster Ingela, Patrik, pappas bror Morgan, Sanna, Jag, Lotta sitter i mitt knä, Farmor, Farfar, Kattis, Junive sitter i Kattis knä, Elin, Ena, Belinda, Lucy, Wilma. 
Här är hela familjen! Längst bak från vänster: Anders, Mamma, Morgan, David, Pappa, Pontus, Sofia, Ingela, Patrik, Jeanette, Sanna, Jag, Lotta i mitt knä, Farmor, Farfar, Kattis, Junive i Kattis knä, Ena, Belinda, Lucy, Wilma. 
Vi hade en jätte trevlig dag igår och åt en massa god mat. Jag är fortfarande mätt haha. Kattis pojkvän Elias och Elins pojkvän Kevin var också där men de fick inte vara med på släktbilderna, de fick istället stå bakom kamerorna. ;)
Tack alla för en jättetrevlig dag! 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh mysigt!!!! :)

Svar: Ja det var det! Jag saknar dig! Hoppas allt är bra! kram <3
Lina Karlsson

2012-12-17 @ 23:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0