Kusinerna på besök
2012-12-22

Idag kom min morbror och hans familj på besök. Eller okej, delar av familjen följde med medan resten var någon annan stans. De stannade på middag och vi hade jätte trevligt. Även om vi inte träffas så ofta så känns det ändå som att vi knappt varit ifrån varandra. 
Min kusin Viktor som bara är sex veckor yngre än mig, men om jag ska säga som Robin säger, räknar man år så skiljer det ett helt år mellan oss. Jag är född i slutet av november och han i början på januari... Visst är han fin med glitter på kepsen? :) 
Min kusin Robin. Han är lika gammal som min lillasyster Elin, eller okej, det skiljer tre månader mellan dom. 
Jag, Elin, Viktor, Robin och Jim (Viktor och Robins storebror) lekte jämt när vi var små. Jim är även som en storebror för mig med. En sån som man bara måste diskutera med och bråka lite med då man träffas.(Så är det fortfarande även fast han är 21 och jag 20. Vi bara måste bråka lite med varandra haha!) Jennifer och Nattis följde också med idag medan Jim och Krille var hemma.
Jag är bara så himla tacksam över att jag har så fina kusiner, och att vi har så himla bra kontakt, allihopa. Ni är så himla bra, alla mina kusiner! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0