Julpynt
2012-12-01

Idag har vi äntligen tagit fram allt julpynt! Jag vet inte hur länge jag har längtat efter att få julpynta (hade kunnat börja redan i början på november) haha. Nu har vi väl inte sådär överdrivet mycket saker att plocka fram, men några ljusstakar, en i köket och en i sovrummet och två stjärnor, en i köket och en i vardagsrummet. I köket bytte jag också gardiner och duk så nu är det julmysigt överallt! Ännu mera snö har det också kommit så snart är vi väl insnöade. 

Imorse då jag vaknade såg balkongen ut såhär... Då ska jag även tillägga att för tre dagar sen kunde vi fortfarande gå ut på balokongen :p
Då det är alldeles vitt utanför fönstret så är det extra mysigt att julpynta!

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

MYSIGT!! Tihihi snart äre jul wiihooo :D Kram <3

Svar: JA!!! ÅÅh, jag längtar till jul, det är sååå mysigt! :) KRAM <3
Lina Karlsson

2012-12-01 @ 22:57:23
Postat av: Marina

Vad fint ni har gjort. Som du vet så har det äntligen börjat komma snö här också. Hadet nu br tills du kommer hem till Jul. Kram:)

Svar: Tack! :) Jo, mamma och farmor sa det, men jag tror att vi har lite mer här :p
Nu är det bara en och en halv vecka kvar innan jag kommer hem :)
Lina Karlsson

2012-12-02 @ 09:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0