Väskan har packats om...
2012-08-10

I måndags åkte jag och Daniel hem till Norrsundet en sväng, och gud så skönt det var att vara hemma!! Jag vet inte hur många gånger jag hann säga det under dagen, hur skönt det var att bara vara bland sina egna saker. Daniel höll på bli tokig på mig efter ett tag haha. Men så blir det då man inte varit hemma på hela sommaren.
 
Under tiden vi var hemma hann vi sätta upp några tavlor i lägenheten, bilder kommer kanske senare. Igår var det dags att packa väskan igen, för att åka tillbaka till Stockholm eftersom att Daniel ska jobba hela helgen. På måndag är han däremot ledig, och då är planen att vi ska shoppa lite grann, bland annat en matta till vardagsrummet. På onsdag tror jag att vi åker hem igen, och då kommer jag nog stanna i Norrsundet tills skolan börjar igen. Då ska jag försöka hinna med att träffa Lina någon dag, och sen ska jag träffa Julia som snart flyttar ner!
 
Denna dag ska tillbringas med Patrik, Daniels lillebror. Vi ska åka iväg och kolla på hans nya skola som han ska börja på i höst. Önska oss lycka till så vi inte tappar bort oss någonstans på vägen. Först pendeltåg, sen tunnelbana, sen ska vi gå en bit... Och med mitt lokalsinne. Ni som känner mig vet att jag är typ sämst på hitta haha xD Men Patrik hittar nog, så det ska nog bli bra ;)
 
Uppdateringarna kanske blir bättre lite senare, då skolan börjar om igen.
 
Förresten, då vi var på grönan så åkte jag och Kattis frittfall! Efter det så kände vi att vi kunde klara av att åka typ allting annat också. Elias (Kattis pojkvän) sa att Kattis hade fått för mycket blod till hjärnan så hon inte kunde tänka klart. Kanske var det så också, för då vi hade åkt frittfall så hade jag lust att göra det igen. Jag som typ trodde att jag skulle dö då vi var på väg upp. Fin utsikt var det iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0