Torsdag
2012-08-23

Inte ens en vecka sen Daniel åkte till Stockholm och jag saknar honom supermycket... Får väl hoppas att helgen går fort, för på tisdag eller onsdag åker jag ner till Stockholm och stannar tills på söndag. Förhoppningsvis följer Daniel med upp sen! :)
 
Nu sitter jag och hoppas på att den här dagen går fort, för imorgon ska jag vara med Lina! Jag längtar, har inte träffat henne sen i juni... Vi lär nog ha en hel del att prata om haha. (Som vanligt även om vi träffas flera gånger i veckan). Först ska vi gå på stan ett tag, äta lite lunch och sen ska vi åka hem till mig, för Lina ska hjälpa mig att färga mitt hår.
 
På måndag börjar skolan igen. Får jag säga att jag längtar lite...? Börjar bli less på göra ingenting haha. (Påminn mig inte om att jag längtade till att ha saker att göra då jag sitter där med en miljon uppgifter som ska lämnas in och en miljon böcker som ska läsas!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0