Plötsligt händer det...
2012-08-22

Idag är en dag då min pojkvän älskar mig ännu mer än vad han gjort tidigare. (om det nu går haha) ;)

Daniel tycker väldigt mycket om att klättra, och han har en del klätterutrustning, typ klättersele, klätterskor, karbinhakar osv. Iallafall, någon gång före jul hade Daniel haft med sig alla dessa saker till Stockholm för att han skulle klättra då han var där. Sen dess har alla dessa saker varit försvunna. (Att dom var försvunna upptäckte vi inte föränn några veckor senare då han behövde klättersakerna igen för att han skulle iväg och klättra). Vi letade igenom hela lägenheten, men vi hittade dom inte. Vi letade i förrådet utan att hitta dom. Daniel åkte iväg till Stockholm, letade både hos sin mamma och sin pappa utan att hitta sakerna. Vi letade ännu mer i lägenheten, men inga klättersaker hittade vi. Vi konstaterade då att de var borta, och att han förmodligen hade glömt dom på bussen eller tåget. (Vilket egentligen är ganska osannolikt, för Daniel brukar ha koll på sina saker då han reser). Daniel ringde runt för att kolla om någon hade lämnat in de någonstans, ifall de hade hittat sakerna på bussen eller tåget, men de fanns ingenstans. Vi konstaterade då att de var borta. (Då hade vi även letat flera gånger till i lägenheten, vänt ut och in på allt typ...)
 
Idag skulle jag tvätta, och vi brukar alltid bära tvätten i sånadär "ikeakassar" och då jag tog fram sånna ur garderoben så råkar några extra följa med, så jag böjer mig ner för att stoppa tillbaka dom, och då får jag syn på någonting som liknar Daniels klättersko. Jag river ut alla ikeakassar, och vad ligger inte där? Jo ALLA DANIELS KLÄTTERSAKER!!!!! Jag fattar verkligen inte hur vi kunde missa det! Sen jul har vi letat efter dessa saker, och nu, av ren tur lyckades jag hitta dom! Varje gång vi tvättar så tar vi alltid fram ikeakassarna, och vi har lyckats missa sakerna sen jul... Nästan så man tror att någon har flyttat på dom haha.
 
Måste jag säga att jag fick en väldigt glad pojkvän då jag ringde och berättade vad jag hade hittat? =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0