Nu vet jag vad jag ska göra fram till jul...
2012-08-28

Detta paket hämtade jag ut från konsum idag... Vart lite förvånad över att det var så "stort" haha. Kan ni gissa vad det innehåller?
16 böcker! 3400 kronor fattigare, förhoppningsvis kommer jag innan jul vara massa idéer rikare och fått en massa ny kunskap! Måste säga att vissa böcker verkar riktigt roliga att läsa, och jag tror att vi kommer få en massa inspiration under höstens lektioner!
 
Den här boken är det iallafall bara en massa sånger i! Känner igen en massa från grundskolan och från när vi hade musik på gymnasiet. När vi hade musik på BF så sjöng vi en massa barnsånger så vi skulle få tips och idéer på sånger som vi kunde sjunga med barn på förskola/skola.
 
Kom även ihåg att köpa en kalender idag, så nu kan jag skriva in allt som ska göras under hösten. Redo för en ny termin? JAPP!

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

I höst kommer vi ha massa massa kul!!!!! :D (Y) massa massa läsa men också massa massa KAOS hihihihi :D Eller hur Karlsson?? <3

Svar: Haha jaa, om inte annat så skapar vi KAOS!! Vi ska göra det här året till det bästa, Flink! <3
Lina Karlsson

2012-08-28 @ 20:44:42
Postat av: Lina Flink

Hahahahahaha det ska vi verkligen göra :D Det kan inte annat än bli Kaos när vi två sätter i gång :D hihihihihi <3

2012-08-28 @ 21:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0