Lite bilder
2012-08-17

Innan jag åkte hemifrån Jörn så hade mammas kusin en loppis där jag köpte två tavlor. Nu sitter dessa två fina tavlor uppe på väggen i vårt vardagsrum. En annan tavla som jag fick av min kusin Sanna i julklapp har också skruvats upp på väggen. Under vardagsrumsbordet ligger vår nyinköpta matta, och i vardagsrumsfönstret står våra nya blommor!
 
Tavlorna som jag köpte hos Sara för 50 kr styck!
Mattan i vardagsrummet.
En av blommorna i vardagsrumsfönstret, vi har en till likadan bredvid!
Tavlan som jag fick av sanna!
Jag, min lillasyster Elin, och två av mina kusiner, Katarina och Sanna brukar alltid köpa julklappar till varandra. De två senaste åren så har vi dragit en lapp med en bokstav för varje person, och den bokstaven vi fick för den personen ska vi använda då vi köper en julklapp, T.ex. om jag får bokstaven G för Elin, så ska jag köpa någonting som börjar på bokstaven G till Elin. Det får inte heller kosta mer än 100 kr. Väldigt roligt faktiskt, och då fick jag denna tavla av Sanna. Kan ni gissa vilken bokstav hon hade? ;) (Tro mig, Sanna är en klurig människa...)
 
Nu har Daniel åkt tillbaka till Stockholm så nu är det väldigt tomt här hemma... Jag tycker inte om att vara själv men han måste ju jobba så... Jag får försöka överleva helt enkelt ;) Tittade ut genom fönstret för ett tag sedan och det är alldeles svart på himlen. Bara det inte blir åska... Jag hatar åska och inte blir det bättre av att jag är ensam hemma heller... Nä, hoppas på att den håller sig borta!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Fint & mysigt ni har det! ;)
Kramar till er båda <3

Svar: Tack :) Det blev riktigt fint i vardagsrummet med mattan och tavlorna! Kram <3
Lina Karlsson

2012-08-18 @ 18:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0