Första skoldagen på andra året
2012-08-27

Då var skolan igång igen! Andra året på förskollärarprogrammet. Kändes så himla bra då vi träffat våran lärare som vi ska ha som "handledare". Hon  verkar super bra,  vilket även hon som är kursansvarig gjorde. Hoppas bara att de andra lärarna är lika bra, så kommer denna terminen bli jätte bra tror jag! Vi ska läsa om barns skapande och estetiskt lärande, så vi kommer ha bild, drama, rörelse, och musik. Jag ser verkligen framemot det, och jag hoppas att vi kommer få en massa inspiration på saker som vi kan göra med barnen på förskolan sen!
 
Sen var det superskoj att träffa alla kompisar igen! Kändes nästan som att man inte hade varit ifrån varandra. Jag och Lina satt som vanligt och tokskrattade åt ingenting. (Vår dåliga humor). Lina påstår då att det är jag som skrattar åt ingenting, men hon själv sitter bredvid och skrattar precis lika mycket.
 
Enda jobbiga var att kliva upp imorse, haha. Har man inte behövt ställa väckarklockan på typ hela sommaren så tar det emot att måsta kliva upp klockan sex. En tidig kväll blir det nog. Föreläsning imorgon på förmiddagen, sen tar jag helg! Jobbig vecka eller? 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH :D så sant!! jag är bra knäpp!

Svar: Haha jaaaa det är du! Men jag tror jag är lika knäpp haha xD <3
Lina Karlsson

2012-08-27 @ 18:15:04
Postat av: Lina Flink

Hahaha :D ja det är sant, du är knäpp du å :) <3

Svar: Haha ja, tur vi har varann då :) <3
Lina Karlsson

2012-08-27 @ 19:41:49
Postat av: Jenny

Skönt med kortvecka första veckan iaf ^^ :) Hoppas kurserna blir lika roliga som dom verkar och att du får bra lärare, allt blir mycket lättare då :D

2012-08-27 @ 21:32:29
URL: http://jennnyea.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0